czwartek, 28 marca 2024

Wiadomości

  • 155 komentarzy
  • 312873 wyświetleń

Kandydat PiS na Burmistrza

Czy wiesz na kogo oddasz głos w wyborach samorządowych 2014 ?
Czy znasz Kandydatów ?

Możesz wybrać mądrze ! Nie głosuj w ciemno !
Kandydaci na Wójtów, Radnych, Burmistrzów w jednym miejscu !

 Wybory samorządowe w Polsce odbędą się 16 listopada 2014 –  Odbywają się co 4 lata.

 

 Jesteś kandydatem w wyborach samorządowych 2014 ?

    Chcesz przedstawić swoje poglądy ?
    Masz pomysł na rozwój miasta, regionu ?
    Dotrzyj do szerokiego grona wyborców !

     

 

czwartek, 28 marca 2024

Kronika policyjna

Komentarze (155)

szanuję Pana Cebelińskiego, jest światłym i nieprzeciętnym człowiekiem...ale dlaczego z TEJ PARTII?????? ;(

Ło Panie...spadłem z krzesła jak zobaczyłem..serio? sprawdziłem, czy dziś nie 1 kwietnia, ale jednak to prawda..

mamy sprawdzonego gospodarza Adama po co eksperymety z pis-em

Panie Tomaszu byłam pańską uczennicą i szanuje pana jako człowieka i nauczyciela, ale myślę że nasi Radni zjedli by pana na śniadanie... Mimo to życzę powodzenia !!!

Dwie dekady czekałam na takiego kandydata.Powodzenia

Panie Tomku trzymamy kciuki!

odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu , tyle lat czekałem na Pana kandydaturę !!

dlaczego tylko jeden kandydat ? więcej nie ma ? a gdzie inne opcje ?

Nadawałby się chyba najlepiej !! POPIERAM !

No i się qva zaczeło...

zabierz babci dowód !

Panie Tomaszu : słowa z Pańskiego plakatu nijak się mają do Pańskiego wodza i poczynań jego partii. Przedsiębiorczość, infrastruktura, inwestycje, młodzież, nowoczesność, współpraca w PIS i z PIS - nawet 10 latek w to nie uwierzy. PIS to banda starych frustratów z chorymi ambicjami, bez jakichkolwiek zasad ale z niesłychanym ciągiem do pieniędzy aż dziw bierze, że Panu z nimi po drodze. Ciekawe kiedy zacznie Pan opowiadać o Smoleńsku jak Macierewicz ???

Brawo Tomasz @tylko nie przesadzaj z zatrudnieniem po znajomości
Będę na ciebie głosował

Nauczyciela miejsce jest w szkole!

Będę na Pana głosował może coś sie w końcu w tym mieście zmieni

Miałem na pana głosować lecz gdy zobaczyłem PIS zwątpiłem

Niech bedzie nawet Diabeł..ale aby w końcu sie cos w tej wsi ruszyło..

A co ten Pan ma wspólnego z PIS??? Kolejne podszycie pod partyjkę niekoniecznie zgodne z przekonaniami... szkoda gadać

Super, w końcu będę miała na kogo głosować. Powodzenia, Tomek.

Nareszcie na odpowiednie stanowisko kandyduję człowiek z wykształceniem i z ogromem mądrości.

Następny w kolejce do koryta , partie polityczne to drugie dno, w Grajewie jest brud, smród i ubóstwo a gdzie był pan radny -spał i kasę brał , zadłużyć budżet miasta i podnieść podatki specjalista od demagogii i wciskania kitu, do roboty lenie do roboty.,

żarty?> nauczyciel znow?

Panie Tomku jestem za Panem, powodzenia!

zmieni Pan partię, zagłosuję na Pana

Czyny, a nie słowa. Pan Cebeliński głosował przeciwko zwolnieniu z podatku od nieruchomości nowych inwestycji i przeciwko obniżce diet radnych. Zatem pytam jaki związek ma kandydat z tymi hasłami? Teoria przy tablicy, a praktyka to inna para kaloszy.

nie, nie i jeszcze raz nie...będę namawiał wszystkich znajomych i rodziny. aby nie głosowali..nie nadaje się Pan i koniec kropka..

Wiecznie te same twarze u wladzy, raz partia A, raz partia B potem znowu ci z A tylko pod nowa nazwa. Dosc tego, nie chcemy was. Ktokolwiek juz byl przy wladzy powinien zostac wyslany na polityczna i spoleczna banicje przez wyborcow - 2mln bezrobotnych, 2mln wyjechalo za granice, bezrobocie w kraju 13%, bezrobocie w Grajewie 21%(lato), 24%(zima), umowy smieciowe, brak oplacanych skladek emerytalnych, stawki glodowe: 5zl/godzina. Niedawno natknalem sie na tekst z ktorego wynikalo, ze w Grajdole pewne osoby kloca sie o to kto najbardziej orzyczynil sie do budowy basenu w Grajdole, ktory bedzie utrzymywany przez miasto z naszych pieniedzy... Wszyscy ktorzy przyczynili sie do powstania obiektu obciazajacego budzet miasta/kieszenie podatnikow powinni zostac skazani za NIEGOSPODARNOSC.

Grajewu potrzebny jest przedsiębiorczy manager. Nauczyciel, jak nie wiem byłby dobry, nie umie przecież zarządzać. Doradzać to i owszem. Ale tu potrzeba rzutkiego wizjonera. Twardego i zdecydowanego w działaniu.

Poczekajmy na innych kandydatów, ten nie należy do moich faworytów, za dużo mówi za mało robi

ot paradoks a jeszcze 3 lata temu mówił że za żadne skarby świata nie chciałby być burmistrzem :) z całym szacunkiem ale ja jestem jednak za panem Adamem

właśnie Dario D. z jakim wykształceniem, bo nie znam pana kandydata a warto by wiedzieć. dziekuję

Tomaszu, mimo, że w twarz Tobie mówiłem ,że masz mój głos i mojej rodziny to muszę Ci napisać tutaj, że kłamałem. Wycofaj się póki możesz bo tylko pieniądze stracisz. Pozdrawiam.

Niech Pan nie zwraca uwagi na ten cały jad i plucie ludzi, twardo i do przodu, tu człowiek ma znaczenie, szlachetny, mądry człowiek! Wszystkie ręce na pokład! Wspieramy Pana !

A ja zagłosuję na Pana Tomasza, bez względu na to z jakiej jest partii. Można dać mu szansę na wykazanie się. Obecny burmistrz też był wybierany w ciemno i osobiście za dużych zmian jako zwykła mieszkanka nie widzę. Pan Tomasz posiada dużo wiedzy ekonomicznej i mam nadzieję, że by ją dobrze wykorzystał, a jeśli nie, to w kolejnych wyborach można podjąć inną decyzję.

Tak naprawdę czy nowy burmistrz coś zmieni w naszym mieście? kolejne kolesiostwo ,posadki dla znajomych obiecanki a jak ktoś wejdzie na stołek to siedzi i nic nie robi tylko kasę liczy .Kolejne obiecanki które są bez wartości.

Wolę głosować na pana chociaż po co z PIS niż na Kiełczewskiego ..

PAN piszący do zielonej gazetki ,już ujawnił swoje zamiary

ja poczekam na innych kandydatów a obywatel niech szuka pracy dla Adama

Nie wiem co za spec od pijru doradził Panu taką pozycję ale popełnił błąd :-)

Coś króciuteńki ten Pana program wyborczy. Tylko sześć punktów? Młodzież? Tzn. co, tylko z młodymi będzie Pan współpracował? Nowoczesność? A jak Pan dotrze do tych np. starszych, którzy nie są nowocześni? Współpraca? Ale z kim? Przedsiębiorczość - O.K. w miarę rozumiem. Infrastruktura i inwestycje- też, ale jakie. W tym Pana programie równie dobrze mógłby się pojawić "lot w kosmos". Z poważaniem

CO TO ZA RÓŻNICA Z JAKIEJ PARTII ? GŁOSUJMY NA CZŁOWIEKA, TRZYMAM KCIUKI

...i tak oto wcielenie demagogii chce sięgnąć po władzę.

Prosze tylko nie glosujcie na PiS!!!!!!!
Bo bedzie w Polsce to samo co teraz jest na Ukrainie

Znowu nauczyciel ludzie co za miasto tylko nauczyciele maja w tym miescie glos,!!!!!!!

Kolejny nauczyciel u władzy,jeden już był i NIC nie zdziałał.

to jakiś kabaret chyba, Panie Cebeliński do szkoły, a nie na fotel Burmistrza!

Oj , tylko nieuki boją się nauczycieli, bo mądrzejsi od nich. Jak są w Grajewie nie- nauczyciele , ale na poziomie i z wykształceniem , to niech kandydują. Ja zagłosuję za mądrym kandydatem, znającym realia samorządów, choćby to był nauczyciel. To że poprzedni został ostro skrytykowany ( nie zawsze słusznie ) nie znaczy , że wszyscy nauczyciele nie nadają się na fotel burmistrza. Czas wrócić do kultury w lokalnej polityce .

Dawno nie było tylu komentarzy, nowy gwiazdor z zielonej gazetki się ujawnił. Już żaden nauczyciel nie zostanie w Grajewie burmistrzem, a jeszcze jeden ma ochotę

Widzę że mistrzowie sie odezwali. Nauczyciel? czy to jakiś problem. Proponuje zatem niech ten kto gada tak dużo sam wystawił swoja kandydaturę i pokazał swoje osiągnięcia. Pozdrawiam

https://www.youtube.com/watch?v=QGt8WqPg3_w

tylko Kiełek, żadnych eksperymentów!!! Proszę!!!

powiem tak mieliśmy nauczyciela , mamy biznesmena może czas na dentystę ??

Piszcie sobie piszcie, a i tak Pan Tomasz wygra ;) To jedyny kandydat, który coś może zmienić w Grajewie.

Ludzie jacy wy jesteście ciemni aż się nie chce tego czytać, tym razem głosuje się na człowieka nie na partie. To co z tego że nauczyciel?????? To jest człowiek który jako jedyny ma wiedzę ekonomiczna na najwyższym poziomie i chce to zmienić ale te miasto jak widzę się nie zmienia tylko ciągle narzeka co by się nie działo. Jak wygra nie będzie nauczycielem więc nie rozumiem większości wpisów. Przykro patrzeć na wasze wpisy bo ciągle krytyka a codziennie tylko przed kompem i nic nie robicie dla tego miasta więc dajcie normalnemu człowiekowi to zmienić

A jak się z PIS-u nie uda na burmistrza, to z jakiej partii w następnych wyborach?

Całym sercem za Panem Panie Tomaszu - ja i cała rodzina. Czas wreszcie zrobić porządek z tym gnojem w mieście.

Daawid, gimnazjum skończ i później się mądrzyj. Pan Cebeliński jest na chwilę obecną najsłabszym kandydatem i to jest prawda. Straci pieniądze, które uzbierał i tyle..jednego Rostowskiego wykształconego ekonomistę mieliśmy, a tu trzeba doświadczenia, a nie wiedzy książkowej..na chwilę obecną mój głos i mojej rodziny ma aktualny Burmistrz.

Partia nieważna ważny kandydat i co ma w głowie!!!!
Ma Pan mój głos w 100%!!!

Dawid widzę że ja gimnazjum ale ty podstawówkę bo rzeczywiście doświadczenia miał obecny burmistrz jak wchodził w kadencje heheheheh widocznie obsadził ci kogoś z rodziny do pracy że głos ląduje u niego a ty dalej siedź na necie i się mądrzyj

czy PiS-da nam wolnosc ?

do wtf: bo jak widać na załączonym obrazku Pan Tomasz zrobi wszystko aby wygrać, ciekawe czy te farbowanie mu popłaci

Cenzory jak przećko sitwie to bez sensu.

nic nie zrobił ? . Chodnik na dolnej to niby za kogo ,orliki ? Jak by chciał to jeden by postawił i by miał to gdzieś a jest ich kilka . Ciekaw jestem czy Pan Tomek zgodził by się na koncert który ma na dniach się odbyć ,o promocji w polsacie nie wspomnę dużo można jeszcze wymieniać pozdro kiełc ;)

..., gdybyście od 15 lat uczyli przedsiębiorczości to z pamięci byście przytaczali pojęcia ekonomiczne, zero praktyki sama teoria z książek i dziesiątki sloganów wyuczonych na pamięć-wyćwiczonych przed lustrem

co z tym pis-em proszę pana? czemu pan to robi i ze sztandarem takiej partii pan idzie?
co to ma być? przecież to przeczy wszystkiemu, oni właśnie ekonomicznie to absolutnie, unia -no skąd, wolny rynek -a fe; będzie pan przekonywał nie dających się przekonać? i jeszcze ten smoleńsk, czyli pan się zgadza, że to był zamach, były wybuchy itd -oj coś nie ufam temu wszystkiemu

Na to stanowisko potrzebny jest człowiek zdecydowany, z wizją, wiedzą marketingową i przede wszystkim nie powiązany z całą sitwą pseudo radnych. Patrząc na Grajewo okiem emigranta wracającego po kilku latach w swoje strony nie widzę dużych zmian z niekorzyścią w porównaniu do innych rozwijających się miast i miasteczek. To świadczy tylko o naszych dotychczasowych zarządzających miastem. Potrzebny jest prawdziwy, prawy, niezależny od kolesiostwa gospodarz a dziś wśród tych wszystkich
układów w swoich partiach, przewyższających dobro miasta i ludzi w nim mieszkających
o takowego kandydata trudno.

lepiej nauczyciel niż lekarz

Każdy tylko nie obecny Burmistrz!!! Stop wiatrakom...:)

tyle lat jest pan nauczycielem a nie wie, że w jezdni to jest wyrwa a nie dziura. Dziura panie Celebiński to jest na wylot. Gdzie jest ta obwodnica, gdzie są te obiecane blokady?

A tu znów cenzurują! Napisałem tak:
"Jaki tu wysyp lemingów! Zobaczyli szyld PiS i wręcz gryzą klawiatury". Nie ma tu nic niecenzuralnego, dlaczego admin tego nie puścił? .

inni robią jak się patrzy , a on patrzy jak się robi... to postawa z ulotki wyborczej, jak wybierzemy tego pana tak też będzie w realu

Bardzo dobrze! Oby więcej takich ludzi

Wszyscy Ci, którzy myślą, że nowy burmistrz coś zmieni są chyba chorzy psychicznie! Kiełczewski tak zadłużył miasto, że po spłacie długów może zostanie na jakiś śmietnik, albo nowe kwiaty koło kościoła. Chyba, że podniesie się podatki, żeby starczyło na jakiś chodni, czy kawałek asfaltu.
/

Czekam na program tego Pana.

Zgadzam się z Joanną.

. Prawda jest taka, że nie ma szans. Nauczyciele sprawdzają się na początku w kwestii obycia w administracji. Moim zdaniem aktualny Burmistrz świetnie się sprawdza i mam nadzieję, że będzie piastował dalej to stanowisko. Dość już nauczycieli na tym stanowisku. Jak ktoś wcześniej napisał mieliśmy w rządzie Rostowskiego i tu będzie powtórka z rozrywki.

Obojetnie kto aby nie obecny burmistrz

Jakie wykształcenie ma p. kandydat nadal nie wiem może ktoś wie to proszę napisać. Zastanawiam się czy nie warto zagłosować. Prezencję i wymowę ma spoko, ale jakie wykształcenie tytuł naukowy...

Ma pan mój głos panie Tomku :) Super

Błagam! Ja nie chcę powtórki z nauczycielami! Znowu prześpimy 4, a oby nie 8 lat!
Ściągnijcie kogoś sprawdzonego - Prezesa, Dyrektora, Menedżera....

Mam nadzieję że żaden nauczyciel nie będzie już burmistrzem! Tylko nauczyciele by skorzystali a to i tak wypasiona grupa społeczna. Nauczyciele dobrze sprawdzają się w knuciu, spiskowaniu, plotkowaniu ale nie w rządzeniu! Pamiętamy wszyscy ulotkę pana Cebelińskiego z poprzednich wyborów jak chwalił się jako jedyny z kandydatów na radnych posiada certyfikat pisania projektów. Ciekawe ile napisał??? Co miasto zyskało z wyboru pana Tomasza na radnego? Tylko ciągła krytyka obecnego burmistrza! A pana obecność w takiej śmiesznej gadzinówce FOGu to totalna porażka! I choćby za to mieszkańcy nie powinni głosować na kogoś kto nie jest poważny i obiektywny!

Popieram pierwsze zdanie Joanny - każdy tylko nie obecny Burmistrz!!! Co do wiatraków -nie znam się. Iść na głosowanie, bo znów zdziwko będzie i zonk na kolejne lata, a na sylwestra i tak coraz mniej ludzi pod urzędem.

Panie Tomaszu od wielu lat jest pan radnym i jakoś niewiele pan zrobił oprócz zgody na podwyżki wywozu, wody ścieków, czy podatków od małych przedsiębiorców, którzy ledwie wiążą koniec z końcem.

Ma pan mój głos panie Tomku :) POPIERAM

Gdy czytam przy tym kandydacie hasło "WSPÓŁPRACA" i porównam wypowiedzi tego Pana w FOGu, to chyba nie ma on zielonego pojęcia o współpracy i w ogóle o pracy....

Nie bo nauczyciel nie bo pis

Do fach. w Szczuczyn burmistrzem jest nauczyciel !!!!!!

no nareszcie jakiś porządny kandydat na burmistrza, a.. pozdrawiam i powodzenia! będę głosować!

Miastem moim zdaniem powinien zarządzać Menadźer który wie jak dysponować kasą i nie wywalać tego na mało potrzebne głupoty, ponadto każdy z tych panów i pań którzy siedzą w radach i za darmo garną kase w kieszeń za to że siedzą i podniosą łapę wszyscy wy jesteście politycznym dnem.

Czas zmienić ten cały PO i PiS i wziąc ludzi którzy coś zrobią by oddłużyć miasto i wyprowadzić je na prostą

Młodzież jak najbardziej,bo w końcu miasto przestanie się starzeć.Nowczesność chociażby w mysleniu jak najbardziej porządana w naszym mieście.Współpraca napewno się uda,ale o tym musi zadecydować ogół wyborców jeżeli da szansę kandydatowi.Drodzy wyborcy w czym jest problem tak naprawdę, w Pis,nazwisku czy w zawodzie,a może w was.Czuję że batalia będzie ciężka,ale ja trzymam kciuki za Pana Tomka.Nie wiem jakim jest politykiem,ale wiem jakim jest człowiekiem i to mi wystarczy by podjąć decyzję na kogo głosować.

Młodzież jak najbardziej,bo w końcu miasto przestanie się starzeć.Nowczesność chociażby w mysleniu jak najbardziej porządana w naszym mieście.Współpraca napewno się uda,ale o tym musi zadecydować ogół wyborców jeżeli da szansę kandydatowi.Drodzy wyborcy w czym jest problem tak naprawdę, w Pis,nazwisku czy w zawodzie,a może w was.Czuję że batalia będzie ciężka,ale ja trzymam kciuki za Pana Tomka.Nie wiem jakim jest politykiem,ale wiem jakim jest człowiekiem i to mi wystarczy by podjąć decyzję na kogo głosować.

Choć nie przepadam za PO, to pani prof. Kudrycka powiedziała coś mądrego o panu Cebelińskim, cytuję: "...teraz już wiem dlaczego w Grajewie jest największe bezrobocie w regionie, bo ten pan uczy tu przedsiębiorczości..."- cała prawda...

"dr " - chcesz Prezesa, Dyrektora, Menedżera.... od razu wiadomo na kogo będziesz głosować - .

Dlaczego wszyscy boją się nauczycieli, jak są tacy źli to pozabierajcie swoje dzieci ze szkół, są jeszcze szkoły prywatne. To ONI wykształcili Was i Wasze dzieci, popatrzcie tylko ile ludzi w Grajewie ma wyższe wykształcenie dzięki Nim. Po prostu wyłażą z Was kompleksy. Nikt nikomu nie zagradza drogi do władzy zamiast pisać głupoty zacznijcie działać. Zapraszam do kandydowania.

"Uprawiam zawód, który wymaga ode mnie wyjątkowej etyki" powiedział 4 lata temu na rozprawie pan Cebeliński...aby mieć w tym dniu zapłacone skorzystał jednak ze zwolnienia lekarskiego. Gdzie tu etyka, jak to powiązać z prawem i sprawiedliwością?

nie zagłosuję na człowieka, który napuszcza jednych na drugich... .

nie ocenia się jednostki po ogóle, co z tego że PIS? każdy wie jakim człowiekiem jest Pan Tomasz i ile próbuje zdziałać, nie tylko dla naszego miasta, ale przede wszystkim dla jego mieszkańców jako radny. wierzę że ludzi nie zniechęci partia, ale przyciągnie człowiek, godny człowiek do reprezentowania tego stanowiska.

. Myślę że Cebeliński to najlepszy wybór

PIS co to jest, że rządzi tam były poseł i na burmistrza wystawia liberała, dlaczego nie Dariusz z PIS

Nareszcie właściwa osoba na właściwym miejscu, jak najbardziej TAK TAK TAK

mam nadzieje, że jednak ludzie mają własny rozum i zagłosują jak najlepiej dla Grajewie i zagłosują na Pana Tomasza

a co to za znaczenie ,że z PiS

Witam, nie mam nic do samego kandydata na te stanowisko. Jednakowosz biorąc pod uwagę partię PiS to muszę stwierdzić z przykrością że na tego Pana nie zagłosuję.

Nikt nie ma nic do nauczycieli, chodzi tylko o to, że pchają się tam, gdzie nie trzeba. Niech robi to co do niego należy czyli uczy. Teorię ciężko jest przenieść na zarządzanie miastem i o tym udowodnili nam poprzedni burmistrzowie-nauczyciele. Na chwilę obecną uważam, że z poprzedników najwięcej zrobił Kiełczewski dla naszego miasta. Co do wyborów to nie wiem na kogo będę głosować bo nie ma wszystkich kandydatur, ale na pewno nie będzie to nauczycie/dyrektor szkoły.

Pan Tomasz Cebeliński - TAK bo jest mądry i uczciwy, TAK - bo startuje z poparciem PiS co gwarantuje, że nie będzie PR tylko skuteczność w rządzeniu i faktyczna realizacja programu.
Mam nadzieję, że Pan wygra, a jeśli nawet nie, to przynajmniej nie będę musiał wstydzić się za oddany głos ... Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Niektórzy zwolennicy obecnego burmistrza piszą - tylko nie nauczyciel. Podczas gdy obecny ma za wice wlaśnie nauczyciela, bo sobie biznesmeni od 1-osobowuch firm nie radzili.

Już mieliśmy NAUCZYCIELI, NIGDY WIĘCEJ. A w dodatku PIS-owiec. BOŻE uchroń nas od tego nieszczęścia. Oddam całą swoją rentę na tacę aby tak nie było.

a ja głosować będę na P.Adama K.

nie dodajecie komentarzy, zenada!!!!! widac, ze portal obecnego burmistrza!!!!!

Najpiękniejszy post napisała Wala,żaden burmistrz w tym mieście nie zrobił i nie zrobi tyle dla naszych dzieci co my rodzice i nauczyciele w tym mieście.Tak wiele jako matka zawdzięczam nauczycielom że nie umiem tego wyrazić.Jak P.Cebeliński zostanie burmistrzem to chciałabym żeby do współpracy w urzędzie zaprosił swoich uczniów których wykształcił,a ma się czym pochalić,zapewniam was że mając tak myślących ludzi będziemy spać spokojnie

Jak większość wpisów nie rozumiem dlaczego z PIS-u:/? Mimo tego ma pan mój głos, wierzę i mam nadzieję, że lepiej się pan wykaże na tym stanowisku niż obecny burmistrz.

Ale żenada z tym zwolnieniem lekarskim, myślę, że pan starosta musi wnikliwiej przyjrzeć się co dzieje się w szkole pana Cebelińsiego, to nie prywatna firma nawet jeśli pracują tam również członkowie rodziny. WSTYD!!!!

te pozytywne komentarze to chyba od uczniów Pana Tomasza, ..

PiS i PO już podziękujemy. Słyszeliście, że Nowak jednak zostaje w rządzie? Mam dość..jeśli w mieście zostanie burmistrzem ktoś z tych dwóch partii, które już dały PO-PiS to uciekam za granicę.

". Myślę że Cebeliński to najlepszy wybór" Już nawet wypowiedzieć swojego zdania nie mogę bo administracja cenzuruje komentarze

Ja będę głosować na obecnego burmistrza A. Kiełczewskiego. Dużo działań zaczął i niech je zakończy w drugiej kadencji

Zaglosuję. Ale bez pana szkoła nie będzie istniała :)

Prawda jest taka,jeśli pan Cebeliński startuje w wyborach z listy PISu to musiał podpisać lojalkę, że będzie reprezentował tą partię po wygranych wyborach.I pomimo, że nie musi być członkiem partii,ale musi przestrzegać statut tej partii i jej linię działania.Nic gorszego jak burmistrz z politycznego nadania.Gdyby startował z prywatnego komitetu przy cichym wsparciu partii nie byłby zobligowany do wykonywania jej dezyderatów.Pan Cebeliński popełnił fatalny błąd godząc się na start z listy partyjnej. Po prostu godząc się na start z listy partyjnej stracił tożsamość i stał się zakładnikiem PISu. A dodatkowo jeśli by wygrał wybory musiałby płacić haracz(20%poborów) dla partii z której listy startuje. Nie upolityczniajmy następnej rady miasta, bo chyba jedna kadencja upartyjnionej grupy będącej radnymi wystarczy. Zapamiętajcie raz na zawsze, w partii nie ma samostanowienia, tam liczy się tylko interes partyjny. Taki pan Cebeliński pomimo, że nie jest np.członkiem partii, będzie korzystał z pomocy jej sztabu oraz z funduszy partii na kampanię wyborczą. a w partii nie ma nic za darmo. Wyborca, to nie jest tak, że ten pan startuje przy wsparciu PISu, ten pan startuje z listy PISu, a to kolosalna różnica.

były uczeń: wybrałeś sobie na autorytet najgorszego ministra szkolnictwa wyższego w historii. Gratuluję. Poczytaj o procesie bolońskim i wprowadzeniu tego na uczelnie. Więc jeśli ona tak się wypowiada o p. Cebelińskim, to tym lepiej o nim świadczy.

Przez kopanie dołków obecnemu burmistrzowi jak i utrudnianie pracy nigdy nie zagłosuję na tego pana. Miał swoje pięć minut i poza gadaniem i jątrzeniem nic nie wykazał. Miejsce nauczyciela jest w szkole niech tam wszczepia uczniom zasady ekonomiki. Nigdy nie zagłosuję na PIS- nie chcę zmian nazw ulic ani nowych pomników.

Ciemni ludzie, dalej ogladajcie telewizje i wierzcie w to co wam tam rzuca. Jestescie naprawde az tak glupi zeby wierzyc w to wszystko co mowia w telewizji ? Ale oczywiscie lepiej glosowac na PO i lewactwo - zeby zylo sie lepiej :)

Profesor Barbara Kudrycka jest jedną z najwybitniejszych postaci polskiej polityki. Nie chce mi się wypisywać jej zasług wszystko można znaleźć na jej stronie internetowej. A wy nie róbcie ze swojego kandydata eksperta ekonomii, którym się stał występując w programie dla dzieci i młodzieży.Śmiechu warte.Poznamy w końcu znakomite wykształcenie tego kandydata? ,/

Ludzie ogarnijcie się!!! Chyba sami widzicie, że przez ostatnie 4 lata nie zmieniło się zupełnie NIC!!!! I co..? . Proszę otwórzcie oczy!!

Zagłosuję na obecnego Burmistrza ,dużo zrobił i niech dokończy rozpoczęte inwestycje.

MAM proste pytania do kandydata .1 CO Z PODATKAMI OD NIERUCHOMOŚCI KTÓRE MAMY NAJDROŻSZE W REGIONIE . 2 Jak pan zamiaruje zmniejszyć zatrudnienie w urzędzie. 3 jak zamierza pan zlikwidować przechowalnie dla lokalnych polityków to jest PUK,PEC ZWIK które od lat nie wypłacają dywidendy. 4 jak pan rozwiąże problem deficytu dzieciaków , co z nadmiarem szkół i nauczycieli bo dopłaty rządowe do uczni zmaleją wraz z mniejszą ilością dzieciaków.

A co niby zrobił obecny Burmistrz? Dokończył zaplanowane inwestycje po poprzednim, nic więcej

Adam- skoro taki dobry był poprzedni burmistrz to dlaczego ponownie nie został wybrany.Gdyby nie tacy panowie radni jak ten co już prowadzi kampanię wyborczą i jemu podobni którzy przez okres urzędowania obecnego burmistrza tylko go krytykowali zamiast wspólnie z nim pracować dla dobra miasta to myślę,że wiele więcej można byłoby zrobić. W ogóle to czas aby przewietrzyć i pogonić to towarzystwo wzajemnej adoracji i wybrać nowych radnych i pozostawić tych którzy przez okres obecnej kadencji byli aktywni/

naucz się SOŁTYS pisać po polsku i nie martw się o nauczycieli!!!!

nie ma pewnego kandydata, a przynajmniej Cebelinski do jokerow nie nalezy... ja osobiscie tym razem dalbym szanse jakiejś kobiecie... pozyjemy zobaczymy...

Do sołtysa jekich mamy uczycieli to i takich Soltysów, a co nie rozumije pytań za trudniawe to niechaj sie nie wychyla z kandydowaniem. Jek poprosi soltysa to na agielski przetłumaczy .Nie zagłosuje na kandydata co mówi o przedsiębiorczości a nie potrai odpowiedzić na proste pytania.sOŁTYS TO SIĘ ZAMARTWIA O WIOSKE I LUDZI WIOSKOWYCH co maią być rządzone przez nieudaczników.

Znam pana dziadka i ojca bardzo porządni ludzie a pan panie Tomaszu chce kandydować na burmistrza z pis.

Do ABC chyba każdy wie czemu niestety poprzedni Burmistrz nie został ponownie wybrany, bo za uczciwie kampanię prowadził ..

do ali ,przejży na oczy ,,,

Batman: haha...nie ważny program wyborczy ..ważna płeć..mało nie pękłem ze śmiechu...hahah..dzięki!

były uczeń: "można znaleźć na jej stronie internetowej". Nie rozśmieszaj mnie, chłopie i daruj sobie bajki. Miałem okazję dzieła jej (czyli Kudryckiej) "pracy" oglądać na żywo. Zresztą najlepszym przykładem jest kondycja WSAP-u, ale co ty możesz o tym wiedzieć, jak czerpiesz wiedzę tylko ze strony internetowej byłej (na szczęście już byłej!) minister szkolnictwa wyższego.

A czy z wykształceniem kandydata jest coś nie tak, tyle osób pyta a nikt nie odpowiada. To aż takie ważne? Ważny człowiek i co zrobi dla Grajewa.

z samej góry wiem, iż p. Cebeliński nie dostał namaszczenia z zarządu pis z Warszawy, oficjalne decyzje jeszcze nie zapadły w Warszawie kto zostanie wystawiony na burmistrza, póki co Cebeliński jest jedynie kandydatem na kandydata na burmistrza z pisu. Zarząd lokalny pis przedwcześnie podjął decyzje...

Ważny jest człowiek i co zrobi dla Grajewa, zrobi a nie naobiecuje.Ludzie wybierają na burmistrza często ludzi niekompetentnych, niewykształconych bez doswiadczenia w zarządzaniu ludźmi czy mieniem, a potem sie dziwia, że nic sie nie zmienia, że zmarnowane szanse,że nic nie robi.Uważam, że w grajewskiej polityce dosyć przypadku. Ja na tego pana nie zagłosuje. Puste hasła wyborcze wyrwane w kontekstu mnie nie przekonują. Może to trafia do młodych umysłow nie znających życia, których łatwo omotać, ale nie do poważnych odbiorców.

mircio, faktycznie tobie potrzebny psychiatra ,nie poniżaj ludzi ,których nie znasz.Głosujmy na ludzi mądrych ,a nie na partię.

Miejsce nauczyciela jest w szkole a nie na stołku burmistrza , przez ostatnie 4 lata grajewo miało porządnego gospodarza , który pokazał że naprawde w tym mieście jak się człowiek postara to można osiągnąć wiele, przykładem jest uparte dążenie do wybudowania basenu, poprzednicy "niby" się starali a tak naprawde to efektów było niewiele, popieram obecnego burmistrza i z pewnością na niego ponownie zagłosuję, tak trzymać Panie Adamie !!!!!!!!!!!

Pytanie do kandydata na burmistrza. Kiedy zarząd głowny PIS podjął decyzję o Pana kandydaturze na burmistrza z ramienia PIS?Proszę podać datę.Pana ulotka wyborcza ukazała się 10 dni temu. Niepokoi mnie fakt, że do tej pory nie zostały ogłoszone kandydatury z ramienia PIS na radnych sejmiku wojewódzkiego oraz wójta gminy Grajewo,chyba że coś przeoczyłem.Poprostu proszę o wyjaśnienie.

Nie mogę pojąć co w PIS-ie robi radny Cebeliński. Szybko awans i szybko upadek. A ludzie swoje wnioski wyciągają. Ehh…….

Zagłosuję na P. Tomka

Życzę Powodzenia i z czystym sumieniem oddam na Pana Tomasza głos :D

co za ciemni ludzie.. Matko.. Wszyscy tak się mądrzą i wypisują bzdury że aż czytać się nie chcę.. Żal.. Jak jesteście tacy mądrzy to czemu sami nie wystartujecie??? Czemu sami nie zmienicie świata na lepszy??!! A co wy myślicie że jeden człowiek zmieni wszystko, czego wy oczekujecie? Panie Tomku trzymam kciuki, wiem że jest pan naprawdę mądrym, wykształconym i dobrym człowiekiem!! Choć nie mieszkam w Grajewie to powodzenia :-)

jest mądry i wykształcony, dlaczego tak wszyscy to podkreślają a my nadal nie wiemy jak wykształcony, tyle osób o to pyta i żadnej odpowiedzi? może "ja" i inni odpiszą, bo ja nie wiem a zastanawiam się nad oddaniem głosu i nie wiem???

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.